Hanya Klik saje..

Selasa, 4 Januari 2011

SALAM TAHUN 2011

Hi semua...Selamat Tahun baru 2011 aku ucapkan...
dah lamer aku tak menjenguk blog dku nie...
senang ceriter memang aku terlupa langsung pasal blog aku yang satu nie...
di tambah dengan kekalutan kerja dan kelas...

apadia ? KELAS !! ya aku menyambung kembali pengajian aku...
baru jek dalam bulan Julai tahun lepas...
dan sekarang baru nak mula semester dua (2)..
perghh memang memenatkan tenaga zahir dan batin aku...
mane tak nya, siang sibuk perah otak dengan kerja, malam pulak sambung memerah otak dengan kelas..
kira memang kering la tenaga aku setiap hari...
sampai nak berjimba dan membuat onar pun tak bertenaga...
hehehehe.....

Apepun tahun 2011 aku akan cuba untuk sentiasa mengupdate blog aku nie...
cuma cara pengisian aku belum tetapkan lagi...
kira tunggu dan lihat saja lah ekk...

Tunggu entry terbaru dari aku....