Hanya Klik saje..

Selasa, 24 November 2009

BreaK-off...

Dah nak hampir seminggu aku tak update blog. bukan ape aku menyibukan diri ini dengan kerja pejabat agar aku dapat melupakan masalah yang bersarang di sanubari kepala otak aku ini. BREAK-OFF....

Bunyi macam teruk aje tapi takdelah sampai aku nak guling guling atas lantai macam  Sin Chan tue...sekadar mood aje tak okie...Entah lah yang sebenarnya aku malas nak ambik port pasal break-off kali ni bukan sebab apa, this is the fourth time aku mengalaminya..cuma kali nie berbeza aku yang membuat keputusan break secara colateral bukan seperti sebelum ini secara demokratik...

Perhubungan memang sukar untuk di beri maksud dan tahap yang sebenarnya..Ia lebih bergantung kepada individu itu sendiri menentukanya...bagi aku perhubungan itu besar skopnya...dan bagi perhubungan dengan insan bernama wanita apa yang perlu persefahaman, kepercayaan dan tolak ansur...kadang kadang aku bermain tarik tali dengan memberi kelonggaran agar perhubungan berjalan lancar...

Cuma bila toleransi dan tolak ansur kita di ambil mudah, hati ini sedikit demi sedikit mula berubah...dan secara dasarnya dari aku dan dia menjadi lebih terikat dalam kemelut ini lebih baik aku putuskan ia agar terlerai semuanya....ayat aku cukup mudah " Kita rest our relationship for a while and then we see what Allah decide for us..okay Bee"...

Namun bila dah jadi macam nie lelaki yang selalu di persalahkan...apa kaum Hawa nie tak buat salah...sedangkan atas dasar aku sayangkan dia lah aku putuskan perhubungan ini...aku tak nak kehilangan dia dari hidup aku...tapi cukup sekadar kawan tidak lebih dari itu kerna aku tahu dia terlalu baik untuk Jantan ini.....

Tiada ulasan: